Temaer

Ofte stilte spørsmål

Nedenfor finner du svar på de vanligste spørsmålene, eller kontakt oss på hello@day-et.com

Levering

Hvor lang tid tar det før bestillingen min kommer frem?

Vi gjør vårt beste for å behandle bestillingen din samme dag og sende den innen 24 timer. Leveringstid ca. 4-7 dager.

Hvilke land sender dere til?

Danmark, Sverige, Norge, Tyskland og Storbritannia.

Hvis du trenger å sende til andre land, vennligst bruk vår internasjonale side. https://day-et.com 

Bestilling

Kan jeg legge inn en bestilling uten å ha en konto?

Ja, selvfølgelig kan du legge inn en bestilling som gjest uten å måtte registrere en konto. Vi trenger likevel noen få opplysninger fra deg for å kunne behandle bestillingen, for eksempel e-postadressen din og leveringsadressen slik at vi vet hvor vi skal sende den.

Kan jeg kansellere bestillingen min?

Du kan ombestemme deg og kansellere bestillingen innen 30 dager etter at du har mottatt kjøpet. Hvis du velger å kansellere bestillingen, refunderer vi beløpet:

Hvor lang tid tar det før bestillingen min kommer frem?

Vi gjør vårt beste for å behandle bestillingen din samme dag og sende den innen 24 timer.

Hvordan kan jeg spore bestillingen min?

Du vil motta en forsendelsesbekreftelse med et sporingsnummer så snart vi har sendt bestillingen din. Det vil være en sporingslenke som viderekobler deg til fraktselskapets side, slik at du kan spore bestillingen din.

Hvorfor er bestillingen min forsinket?

Hvis faktureringsinformasjonen du har oppgitt, ikke stemmer overens med det banken din har registrert (inkludert adresse og telefonnummer), kan bestillingen bli forsinket.

Betaling

Hvilke betalingsmåter godtar dere?

Du kan betale med alle vanlige kredittkort, inkludert Visa, MasterCard, Maestro og Visa Electron.

Når blir pengene trukket fra bankkontoen min?

Betalingen trekkes automatisk fra debet-/kredittkortet ditt når bestillingen er sendt.

Avkastning

Hvordan returnerer jeg kjøpet mitt?

Hvis du ikke er helt fornøyd med kjøpet, kan du returnere varen ved å bruke den fortrykte returetiketten, så refunderer vi varen. Du kan ganske enkelt returnere varen til oss. Du har 30 kalenderdager på deg fra den dagen du mottok den. Varen må være i samme stand som da du mottok den, og den må være i originalemballasjen. Du finner mer informasjon i vår Return policy.

Når får jeg pengene mine tilbake?

Det kan ta opptil 14 dager å behandle returen. Tilbakebetalingen vil bli kreditert betalingsmåten du brukte da du kjøpte de returnerte varene.

Produktinformasjon

Hvordan tar jeg vare på produktet mitt?

Fordi vi ønsker at tilbehøret ditt skal vare i mange år fremover, har vi laget en liten guide med rengjøringsinstruksjoner og gode tips til hvordan du holder det i god stand. Her finner du vår pleieveiledning her.

Annet

Hva gjør jeg hvis jeg er skuffet over bestillingen min eller hvis den er skadet?

Ta kontakt med kundeservice så snart du oppdager at bestillingen ikke svarer til forventningene dine. Du kan ringe oss på +45 53 53 11 55. Vi har åpent mandag-fredag fra kl. 10.00 til 16.00 (CET) eller skriv til oss på hello@day-et.com.

Kontakt

Mail: hello@day-et.com
Telefon: +45 53 53 11 55
Vi kommer tilbake til deg innen 3 virkedager.


Åpningstider:
Man - Fre: 10:00 - 16:00
Lør- Søn,  Helligdager: Stengt